Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Michelle L. beoordeelde
Emmanuelle G. beoordeelde
Simple, bon et sympathique. Un endroit où j’aime revenir
Sophie L. beoordeelde
Villette L. beoordeelde
Françoise C. beoordeelde
Accueil agréable, mais l'espace entre les tables est trop réduit, dommage
Aïda D. beoordeelde
Carole O. beoordeelde
MICHÈLE B. beoordeelde
Claire M. beoordeelde
Service efficace Carte sympa Belle terrasse
Linda w. beoordeelde